Coranul incurajeaza violenta?

…dupa atitea evenimente, nu mai cred ca adeptii lui Alah sunt sanatosi.

Cum isi promoveaza cultura? Prin violenta?

Ma intreb, ei au cultura?

La ce le ajuta pelerinajul din Mecca?

Chiar in Coran scrie sa ucizi?

Alah incurajeaza uciderea familiilor si a copiilor?

Daca da, nu ma mai simt in singuranta nici in tara mea.

De ce ar trebui sa fiu toleranta daca Ei nu respecta cultura si oamenii din Republica Moldova.

///…cind am fost la biblioteca, am vazut un student arab care citea linistit un manual de biologie, cred ca era student la medicina, fiindca majoritatea studentilor straini care vin in Republica Moldova sunt din Statele Arabe. Brusc s-a oprit de citit si a inceput sa se roage pe podea. Trebuia sa-i aruncam o bomba in nas? Nu!

…cind folosesc transportul public se mai intimpla ca anume pe Stefan cel Mare unde se afla Universitatea de Medicina N. Testemiteanu dau de studenti arabi care dupa intonatia vocii imi pare ca ne vorbeste de rau. Trebuie sa-i agresam? Nu, fiindca suntem un popor pasnic si ii respectam pe cei care ne viziteaza tara.

 

///

Daca si-au distrus casele, familiile din tara lor cu caldura insuportabila, e vina lor. De ce Europa e obligata sa primeasca refugiati daca ei nu se pot controla? La inceput am fost toleranta dar dupa evenimentele din Nice de pe Promenade des Anglais…

BBC>>> Residents of his apartment building said he was a loner who did not respond when they said hello.

Daca s-a stabilit cu traiul in Nice, putea macar sa fie amabil si politicos. Ca doar nu traia in pustiu. Din cauza unui badaran cred ca adeptii lui Alah nu contribuie nimic pentru prosperarea societatii. Si-au distrus tarile de bastina, si prin cultura lor (care “inca” nu o inteleg) distrug tarile pasnice din Europa.

///

Lucrezi zi de zi, aduni bani cu bani cu speranta ca intr-o zi vei calatori si vei cunoaste oameni noi, si cind colo…

Chiar daca am fost respinsa si ignorata de oamenii care i-am iubit, nu am recurs la violenta.

Am inceput sa lucrez si la prima majorare a salariului mi-am procurat dictionarele pe care le-am dorit. Cind am venit acasa cu ceea ce am cumparat am uitat de perioada neagra din istoria vietii mele.

As vrea sa mai traiesc, sa mai muncesc si sa adun bani ca sa pot calatori si eu fara sa-mi fie frica de vre-un atac terorist provocat de un Dobitoc.

As vrea sa mai traiesc, sa mai muncesc si sa  adun bani ca sa pot cumpara si eu cadouri persoanelor dragi.

As vrea sa mai traiesc, sa mai muncesc si sa adun bani ca sa-i cheltui si eu…

As vrea sa mai traiesc si sa mai muncesc.

 

 

Leave a Reply

