Angela Catar Gurinel TV

  • de la 5 la 10
  • ring star
  • >>>? (nu-mi amintesc)
  • >>>picaturi muzicale
  • >>>lollipops

papadii

ce vad ochisorii mei  frunze verzi pe copacei papadii ride soarele voios

papadie-umbreluta aurie, sunt un puisor de soare

_Nu sunt galben bobocel

Rătăcit în vie

Nu-s nici pui ieşit din ou

Sunt o păpădie

În poiană m-am născut

Ca să vă plac vouă

Am pistrui pe obrăjori

Şi mă spăl cu rouă

Refren: Păpădie, păpădie

Umbreluţă aurie

Sunt o drăgălaşă floare

Şi un puişor de soare

x2

Părăluţe galbene

Risipite-n câmpuri

Ne zâmbeşte soarele

Ne alintă vântul

În poiana cea cu flori

Ne jucăm într-una

Cu steluţele în nori

Şi cu mândra lună

Leave a Reply

