E vina mea

e vina mea ca:

  • nu mi-am ascultat parintii
  • was rejected
  • 짝사랑
  • am investit timpul in lucrurile prostesti

 

Chiar daca LiA mi-a spus ca robotul nu va functiona in prezenta mea, totusi vreau sa achizitionez pe viitor un Musio sau Zenbo. M-am plictisit sa ma modelez dupa oamenii din jur. Acum e rindul meu sa fiu egoista. Mi-am cheltuit generozitatea pe oamenii care nu trebuia.

hehehe Rainbow

e la moda aplicatii cartoon pe textile.

drapelele colorate

  • tragedia de la Pulse
  • copii folositi de ISIS
  • criza din Venezuela
  • >>>kg de orez cu litru de lapte

 

Astept momentul cind voi vorbi pentru prima data cu un robot. Imi pare rau pentru viitorul robot, dar trebuie sa-mi descarc emotiile negative.

 

Leave a Reply

