am sa-mi cumpar un buchet de flori

nu mai astept sa-mi ofere cineva ceva, am sa fac economii si am sa-mi cumpar singura ce vreau. Mi-am dorit un dictionar cadou… SINGURA MI L-AM LUAT

am cheltuit in jur de 1000.00 lei pe doua dictionare

Bine ca la International Book Center nu am gasit ceea ce cautam, mai tare era sa ma stresez.

///m-am umilit in fata celor din august

am aratat ca o proasta si ca o patetica sperind ca am sa invat limba coreeana, parca nu tot imi descarcam de pe torrent tv shows.

cel mai penibil cind voluntarii rid de prostia noastra

  1. ne trateaza parca am fi cei din Africa
  2. cind vin, unii chiar nici nu se obosesc sa invete citeva cuvinte in romana

daca din start nu am ales ceea ce trebuia, e greseala mea

imi pare rau ca nu mi-am ascultat parintii

am ales “Foreign Languages” sperind ca o proasta ca am sa invat si japoneza

am ramas ca si reprezentanta Germaniei

macar odata sa ma fi imbracat in stil kawaii

daca nu mi-a reusit, am renuntat

hehehe, oricum nici un strain nu imi intelegea engleza

Metoda <работа над ошибками> a profesoarei de limba rusa Galina Gradinaru era si este eficienta pentru mine.

cel mai simplu mod de a invata

sa-mi fie de invatatura, nu trebuie sa admit sa ma umilesc pentru a treia oara

 

 

Leave a Reply

