moldtelecom nu a pus spre difuzare de sarbatori cartoon network si boomerang

moldtelecom obisnuia de sarbatori sa difuzeze cartoon network , boomerang

kinda hing, n-am sa am despre ce discuta cu copiii 😦

m-am bucurat pentru ultima data de sarbatorile de iarna…

daca de Pasti n-a difuzat, nu mai astept de ziua independentei

mi-era vesel 😦 adventure time…, Gumball si Steven Universe

nu sunt multumita de servicii :(- m-am invatat sa privesc televizorul de sarbatori, mai ales sa vizionez pachetul de programe pentru copii

achit lunar si merit un cadou de sarbatori

 

Leave a Reply

