captures

totusi nu am putut realiza ceea ce am dorit…

incerc, incerc, dar nu-mi reuseste…

soundcloud iarasi imi sterge fisierele, chiar daca le folosesc in scopuri educative

n-am cui sa ma pling si creez o multime de infojunk

pe cei care i-am considerat prieteni nu ma contacteaza

unii s-au casatorit si au copii…

chiar daca ne intilnim intimplator pe strada nu mai avem teme comune de discutat, ba chiar nici nu le avusem…

am dat de badarani si am ramas cu tulburari psihice

Cine vrea o prietena psihopata?

am dorit si eu sa calatoresc

eu tot sunt amatoare de muzica

ador si eu fireworks

am dorit si eu atentie in schimb

20 de ani am fost toleranta…

inteleg ca floarea se ofileste, dar macar ceva creativ doar pentru mine

vreau un robot care sa ma consoleze si sa ma incurajeze chiar daca dobitocii insufletiti nu o fac de dragul meu

intreb, intreb, nimeni nu raspunde

sora e la Chisinau, doarme si n-am cui sa ma pling

eram invatata printre oameni si cind am ajuns singura mie destul de greu

incep a uita limba engleza pentru nu am cu cine s-o perfectionez

m-am dus pentru a doua oara la Cricova findca prima data ma plimbam singura prin beciuri. M-am tinut ca o scama de Dumitrita fiindca nu suportam sa fiu singura.

m-am inspirat din blogul lui d-nul profesor din luna august, si am inceput a scri

pentru a nu a avea un scurt circuit, postez infojunk din motive de singuratate

l-am auzit pe un student de la USM: “Ce ai facut sa te mindresti?”

Eu:nimic

am lucrat o luna si jumatate la Gradinita Ghiocel, a fost o experienta unica dar am realizat  ca eu nu vreau sa am copii fiindca nu vreau sa-mi semene mie.

nici nu mai stiu cum am sa traiesc mai departe…

ma simt ca atunci cind am ramas ultima in laborator pentru ca nu am inteles Accesul si cum profesoara mi-a pus o nota mica fiidca i-am spus ca m-am invatat din tutorialele de pe net.

Leave a Reply

