Roy Jones Jr vs Enzo Maccarinelli

am privit o secventa din lupta dintre 추성훈 si Alberto Mina difuzat de KBS:

  • m-a inspirat strigatele-n cor;
  • am scapat de emotiile negative acumulate pe parcursul a 3-4 ani de zile;
  • am descarcat de pe torrent  lupta  difuzata de Первый Канал;
  • lupta din 12.12.2015 mi-a parut cam civilizata;
  • mi-am amintit de boxerul Veaceslav Gojan care a cistigat medalia de bronz la Olimpiada de vara din Beijing (2008);
  • am privit in direct Olimpiada…
  • reprezentantele Romaniei la gimnastica, reprezentantii moldoveni la box si la haltere;
  • sportivii din China cistigau medaliile de aur;
  • am dorit sa am amintiri placute la Jocurile Olimpice de iarna care va avea loc in 2018, dar cam mi-a pierit cheful…
  • cele mai frumoase momente din sport sunt flagurile, imnurile, si sustinerea fanilor;
  • Hagi, Mutu, Chivu;
  • 2014 FIFA World Cup… directorul i-mi oferea detaliile meciurilor;

Roy Jones Jr:

  • vreau in anul ce vine sa fiu sanatoasa;
  • vreau sa ma multumesc cu ce am;
  • cita afectiune voi primi (Debit), atit voi oferi (Credit) -m-am saturat sa fiu ca figurina BIG HUGS, am dorit si eu magie de Craciun;
  • sa continui cu childish things;
  • sa-mi fac singura cadouri;
  • sa ador in continuare fireworks, focurile bengaleze, lampioane si sarbatoarea Holi;
  • sa nu uit sa caut artisti cu abilitati vocale (김준수, 张玮, 胡彥斌…);
  • sa ascult instrumentale si sa cercetez specificul fiecarui compozitor in parte (권지용, 정진영, 유영진, brave br., SSD 斌, adrian idricean, marius moga,…longcandy,…);
  • waaaaaaaa candy;
  • sa nu mai fiu clingy, 대한민국 si 日本 nu e pentru mine oricit nu m-as stradui;
  • daca in 2015 au fost instrumentele aerofone, ce va fi in 2016?
  • vreau sa invat cum sa folosesc music maker;
  • chiar daca nu sunt lingvist, sa-mi imbogatesc vocabularul cu cuvinte noi- OLD HABIT;
  • las in urma ce-a fost;
  • repetitii-rehearsal, live performances;
  • tradition-an animation movie in 3D per year;
  • 2 ani consecutiv si tot inainte…: Big Hero 6, the good dinosaur;
  • enjoy listening to music;
  • Python Robotics (Pyro)>>>Baymax, Musio—is not for me, Acces in lacrimi, twitter account>>>not for me, nu meritam trandafirul de la Ministerul Tehnologiei Informationale;

Roy Jones Jr, i am satisfied with my care.

chiar daca am pierdut multe, i learnt to love  and to be myself.

astept cu nerebdare 2016.

 

Leave a Reply

